قابل توجه بازدیدکنندگان محترم
- تارنمای شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری امکان ثبت و پیگیری درخواستها و پیشنهادات از طریق منوی "ارتباط با ما" و سپس انتخاب "ارائه نظرات و پیشنهادات" و همچنین ثبت شکایات از طریق منوی "راهنمای ارباب رجوع" و سپس انتخاب "ثبت و پیگیری شکایات" را برای شما متقاضیان گرامی فراهم نموده است. در این قسمت شما میتوانید در زمینه های مختلف سازمان به صورت تمام وقت و در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز تماس برقرار نمایید و نتیجه نظرات و پیشنهادت و شکایات خود را دریافت نمایید.
- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم، درخواست مراجعه حضوری گردد.
- تارنمای شرکت آب منطقه ای چهارمحال و بختیاری بصورت تمام وقت در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، به متقاضیان اطلاع رسانی خواهدگردید.
- اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرم های الکترونیکی، دراختیار عموم قرار نمی گیرد.
- برای اطلاع رسانی هر گونه گزارش خطا ،شامل خطاهای فنی و غیر فنی با دفتر فناوری اطلاعات از طریق تلفن 33350740-038 و یا پست الکترونیک Info@cbrw.ir تماس حاصل نمایید.
خدمات اطلاع رسانی:
- لیست خدمات قابل ارائه
- شناسنامه خدمات دستگاه
- اخبار
- مناقصات و مزایده ها
خدمات تعاملی :
- خدمات الکترونیکی
- ارائه نظرات و پیشنهادات
- سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات
- نظرسنجی آنلاین
دسترس پذیری :
- این خدمات همواره دردسترس می باشند و موارد احتمالی خروج از دسترس، از طریق تارنما اطلاع رسانی می گردد.
نگهداری و تغییرات خدمت:
- در صورت نیاز به انجام عملیات تغییر و نگهداری که منجر به عدم دسترسی به خدمت در ساعات مورد نیاز خواهد شد ارائه کننده خدمت مراتب را از قبل با بهره بردار هماهنگ خواهد نمود