|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

شورای راهبردی روابط عمومی های بخش آب کشور تشکیل شد

به منظور هماهنگی های هرچه بیشتر و بهره گیری از نظرات مدیران روابط عمومی های بخش آب کشور شورای راهبردی روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای تشکیل شد.

عبدالله اسکویی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مدیریت منابع آب ایران روز یکشنبه 19 مرداد ماه در نشست مجازی روابط عمومی های بخش آب کشور ضمن اعلام مطالب فوق اظهار داشت.
 خوشبختانه در حال حاضر ظرفیت سازی بسیار مناسبی در روابط عمومی های بخش آب کشور صورت گرفته است به گونه ای که تمامی مدیران این بخش از تخصص خوبی در جهت برقراری ارتباطات مناسب با مردم برخوردار هستنداز این رو به منظور پیاده سازی نظام مدیریت مشارکتی و روابط عمومی های بخش آب شورای راهبردی روابط عمومی های آب کشور تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به توانمندی های موجود در روابط عمومی های بخش آب کشور دوران مدیریت یک سویه و از بالا به پایین سپری شده است گفت می بایست از این توانمندی ها در جهت سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای برنامه های ارتباطی بهره برد

عبدالله اسکویی در ادامه افزود براساس برنامه ریزی های صورت گرفته استانهای کشور به 5 قطب تقسیم شده اند:

قطب یک به مرکزیت استان خراسان رضوی میباشدکه استانهای خراسان جنوبی، سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان ، یزد و فارس را شامل میشود

قطب دوم که به مرکزیت استان همدان میباشد  و شامل استانهای ایلام،کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، و لرستان را در برمیگیرد

قطب سوم به مرکزیت استان آذربایجان شرقی میباشد و مشتمل بر استانهای آذربایجان غربی، اردبیل ، گیلان، خراسان شمالی، گلستان، و مازندران است.

قطب چهارم نیز  به مرکزیت استان قزوین و با عضویت استانهای تهران، البرز، زنجان، مرکزی، قم و کردستان تشکیل شده است

قطب پنجم به مرکزیت استان اصفهان ونیز شامل استانهای کهگیلویه و بویراحمد ،خوزستان، بوشهرو هرمزگان میباشد وی افزود دبیری هر قطب به طور دوره ای به عهده مدیر روابط عمومی استانی که به عنوان قطب تعیین شده است خواهد یود و مدیران روابط عمومی مرکز هر قطب اعضای شورای راهبردی روابط عمومی های صنعت آب  کشور به مدت یکسال خواهد بود که در سال اول دبیری این شوراء به عهده مدیر روابط عمومی خراسان رضوی گذاشته شده است.

شایان ذکر است در نشست مجازی های آب کشور موضوع سیاست ها و کاستی های شبکه خبری آب ایران از سوی خانم علی بخشی مسئول به روزرسانی سایت شبکه خبری آب ایران برای حاضران تشکیل شد وی در بخش سخنان خود گفت استراتژی ما در شبکه خبری آب یران  مبتنی بر انتشار اخبار هدفمند و استفاده از ظرفیت خبر برای اعلام سیاست های بخش آب خواهد بود .

در ادامه این نشست خانم جاجرمی مسئول ارتباطات با رسانه های روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران بر اهمیت پاسخگویی صحیح و سریع به رسانه ها را تشریح  کرد.

همچنین مهندس علیرضا سلامت رئیس امور بین¬الملل شرکت در خصوص اهمیت معرفی سازه¬های تاریخی آبیاری    (Historical Irrigation Structures)  که یکی از ابتکارات جدید کمیسیون بین¬المللی آبیاری و زهکشی (ICID) بوده توضیحاتی ارائه نمودند طبق بیان ایشان تاکنون اطلاعات حدود بیست سازه تاریخی آبی شامل قنات، سد تاریخی، مجموعه­های آبی قدیمی، کانال­های قدیمی، آب انبارها و.... جمع آوری شده و 5 سازه آبی تاریخی به کمیسیون بین­المللی آبیاری و زهکشی معرفی و ثبت جهانی شده است.

 ایشان از کلیه شرکت­کنندگان درجلسه مجازی خواستند تا اقدام به معرفی سازه­های تاریخی آبیاری استان خود در قالب چارچوب و فرم تبیین شده توسط کمیسیون نمایند. در این رابطه مقرر گردید جزئیات سازه­های آبیاری (نام، سال ساخت، مساحت تحت آبیاری، مشخصات جغرافیائی)، مشخصات مدیریتی (وضعیت نگهداری و بهره­برداری و منابع مالی تخصص یافته)، شرح حال ابنیه مورد نظر به صورت خلاصه، ذکر دلایل کاندید شدن جهت انتخاب و معرفی به عنوان یک سازه تاریخی و نهایتاً وضعیت حفاظت از سازه به زبان فارسی برای دفتر روابط عمومی و امور بین ا لملل شرکت ارسال شود. این مطالب متعاقبا توسط امور بین­الملل به زبان انگلیسی برگردانده شده و پس از  بازبینی و کنترل نهائی به نام شرکت آب منطقه ای متولی امر برای کمیسیون بین المللی آبیاری و زهکشی ارسال خواهد شد.

 در ادامه این نشست خانم محمدی کارشناس مسئول آموزش همگانی و انتشارات  مدیریت منابع آب ایران به تشریح برنامه اطلاع رسانی طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی پرداخت و دربخشی  از سخنان خود گفت در شرایط فعلی کشور وجهان ارتباطات مجازی نقش اصلی و اولویت اصلی دارا می باشد مسلماً در این موضوع بحث ابتکار عمل می تواند موثر و مفید واقع شود .

در ادامه این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی بخش آب کشور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان جمع بندی لازم توسط اقای اسکویی به عمل آمد.

کد خبر: 1055
  تاریخ خبر : 1399/05/21
  آخرین به‌روزرسانی : 1399/05/21
 اورنگ
 476
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 8
  • بیشترین بازدید همزمان : 523
  • بازدید امروز : 10,051
  • بازدید دیروز : 24,342
  • کل بازدید : 4,626,467
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/18 13:43:41
  • شناسه IP شما : 52.14.0.24

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : شهرکرد، بلوار فارابی، نبش خیابان هفت تیر
  • کدپستی : 8814673113
  • تلفن : 6-33334805-038
  • فاکس : 33335098-038
  • پست الکترونیکی : info[at]cbrw.ir
  • پیامک :
  • تلفن گویا :